Post 28.11.2022

🌦2A Students observed the sky and predicted specific weather conditions. This experience helped them understand key concepts in the water cycle – such as evaporation, condensation and precipitation. Afterwards, they were engaged in making a “Water Cycle in a bag” to test it all by themselves.

✨INVENTO — Engage. Enhance. Empower
—————————

🌦На уроке студенты 2А класса делились своими предположениями о погодных условиях наблюдая за небом. Данный опыт помог им понять ключевые концепции круговорота воды в природе, такие как испарение, конденсация и выпадение осадков. После этого они приступили к процессу создания модели, которая наглядно показывает все этапы круговорота воды в природе, и помогает самостоятельно протестировать эти явления.

✨ INVENTO — Взаимодействие. Совершенствование. Новые возможности
—————————

🌦Dars davomida 2A sinf o'quvchilari osmonni kuzatish orqali ob-havo sharoiti haqidagi taxminlari bilan o'rtoqlashdilar. Ushbu tajriba ularga bug'lanish, kondensatsiya va yog'ingarchilik kabi tabiatdagi suv aylanishining asosiy tushunchalarini tushunishga yordam berdi. Shundan so'ng, ular tabiatdagi suv aylanishining barcha bosqichlarini aniq ko'rsatadigan va ushbu hodisalarni mustaqil ravishda sinab ko'rishga yordam beradigan modelni yaratish jarayonini boshladilar.

✨ INVENTO — Hamkorlik. Mukammallik. Yangi imkoniyatlar
#classes_ac